Söta Silver

Jag har haft en bra stalldag. Silver var på bra humör och hade inget emot att jag pysslade länge med henne. Hon fäller fortfarande jättemycket så ryktstenen fick jobba ^^ Jag hann göra allt jag skulle idag och lite till, lite extra mys mår man bara bra av ^^
Madde fick rida Skrållan idag och det gick bra. Först red de ut en stund så då fick man sig en härlig promenad i skogen och sedan tränade de på övergångar från skritt/trav och trav/skritt. Det blev ingen galopp idag och det tycker jag var skönt, haha. Jag fick släppa ut Bandit i hagen också och vi gav dem ha samtidigt så han stannade framför den största högen istället för att börja busa, haha.


Haha, en gammal bild på mig och Silver ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0