Stallmåndag

Jag har alltid med mig min kamera till stallet och idag har den använts flitigt, haha. Jag kommer inte orka ladda upp så månag bilder så jag spar till senare ^^
Jag hade iallafall en bra stalldag idag. Silver var på bra humör och stod still när jag borstade hennes man samtidigt som de fodrade i samma stall. Förra måndagen jag skulle göra det mosade hon min tå medans hon skulle bråka med Curt om att få mat, haha. Jag hann iallafall pyssla med henne som jag ville tills ryttaren kom och då hjälpte jag henne med lite saker och att sitta upp och så. Jag hjälpte och till med Servus som var på ett strålande humör. Jag såg på lektionen och efter den så tvättade jag hos Silver som skulle gå igen och sedan åkte jag hem för att plugga, haha ^^










Bara för att Skrållan är söt när hon har öronen åt rätt håll ^^


Jag tvättar åt Silver, haha ^^


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: JAAA ! skicka bilder & filmen via msn, adda min msn ;) [email protected] :)

2010-06-01 @ 13:37:09
URL: http://matildaalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0