Tema: Kärlek

Anledningen till att jag inte bloggade i morse var för att jag försov mig, haha.
Idag hade vi ganska mycket att bestämma på mentorsträffen. Nästa vecka har vi mentorsträff så nu har vi bestämt att vi ska åka in till stan och fika eller nått, haha. Sedan fick vi reda på att det är våren tur att vara matvärdar igen, torka bord, släppa in folk, mm. och det var ju ingen som direkt anmälde sig frivilliga. Jag är iallafall på måndag vare sig jag vill eller inte, haha.
Vi hade ingen hemkunskap för det kom folk från kyrkan för att prata kärlek med oss. Det var skönt att inte ha någon riktig lektion och vi ska fortsätta nästa måndag. Vi gjorde egentligen inte så mycket, hade typ heta stolen, vi fick.. Välja mellan olika killar (det går verkligen inte att förklara, haha) och sen så fick vi skriva frågot till killarna som de ska svara på. Sedan pratade vi en massa och så. Vi fick även sluta lite tidigare, det var skönt ^^



Nu ska jag iväg till stallet om bara en liten stund och jag bloggar igen när jag kommer hem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0