Två tisdagar till!

Idag slog det mig att det faktiskt är sommarlov om bara ett par veckor. Två bildlektioner, två biologilektioner och två tekniklektioner sedan är tisdagarna slut. Vi jobbar hela den här veckan, hela nästa och hela nästnästa. Sedan går vi måndagen som vanlig skoldag och sedan är det bara mentorsdag, städdag och avslutning, det är så snart!
Jag lämnade in mitt hus på bilden idag så jag har inget att göra där. Jag fick sitta och plugga lite no, vi har prov nästa vecka. På no:n så gick vi igenom det sista inför provet och på tekniken lämnade jag äntligen in min lägenhet! Jag fick även tillbaka min egna uppfinning och den fick jag mvg på :) Resten av lektionen pluggade jag lite andra saker. Vi fick sluta en halvtimma tidigare än vi skulle och jag orkade inte vänta på stödet (hade behövt vänta i en timma) så jag gick hem. Jag ska plugga lite hemma istället ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0