Snygga Silver

Jag har haft en bra stalldag idag ^^
Silver gick bara en lektion så jag hann pyssla mycket med henne och hon var riktigt snäll och go idag ^^ Johanna kom vid kvart i tio och jag visade henne runt lite snabbt innan jag tog ut Servus tillsammans med lilla Linnea. Vi satt bara på läktaren och pratade för vi behövdes inte på lektionen.
Jag tog ut Bråka till prova på men fick ta in henne igen för att ingen kom och sedan så satt jag och kollade på prova på där alla mina kompisar sprang och ledde, haha. Efter det så åt vi lunch och sedan började en match i ponnycup dressyr. Silver var med så jag kollade såklart och så. Hon var jättesnygg i knoppar, haha.
Efter att de tävlat klart så tog jag ur hennes flätor och borstade ur hennes man som blivit jättelockig innan jag fixade mer med henne igen ^^ Sist fodrade vi innan vi åkte hem.
Det var jättekul att träffa Johanna igen även om det inte riktigt blev en vanlig lördag, haha. Vi har ju inte träffat varandra sedan i somras och i sommar blir det dags igen då vi ska åka till Nybygget tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0