En dag på Solna Ridskola

Nu är jag hemma efter en jättekul och bra dag! Jag kom till Solna vid 10-tiden och Johanna mötte mig utanför. Hon visade mig runt och det var så himla stort! Tre stall och en massa små utestall och breda stallgångar. Hästarna stod på halm också och bäddarna var jättehöga, haha. Jag borstade fiffi tillsammans med henne och vi kollade på löshoppning som var. Vi gick en liten promenad i skogen medans stallet var stängt för lunch och sedan typ fodrade vi och gjorde lite andra saker. Vi fick fodra en gång till och klockan fem red hon igen i en grupp så då kollade jag ^^ Jag åkte hem straxt efter sex efter att hon ridit klart och gjort iordning hästen hon red, Riviera. Det gick bra för henne och det var kul att titta :)


Fiffi :)


Riviera


Jag minns inte namnet (A)


En riktig fining ^^


En till sötnos ^^


Bus i hagen


Mer bus, haha ^^


^^


Sötisar ^^


Löshoppning med bla. Världens minsta shettis, haha ^^


Sådär liten var hon, haha ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ponnyn som du tyckte var värdens minsta heter fakstiskt Trixie och den vita ponnyn heter Yason så det så! XD

2011-02-09 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0