Silver-bilder ^^

Idag har det varit en riktigt varm dag med nästan 25+grader och nästan alla grupper har ridit ut. Linnea hade Konsum och jag ledde henne när de red ut och jag fick göra iordning Silver till prova på och leda henne ^^
Silver var riktigt gosig och go idag. Hon lät mig både borsta ur hennes svans ordentligt och ta bort leran ur öronen. Hon har haft lera där hur länge jag kan minnas men man får inte ta bort den, haha. Jag hann pyssla mycket med henne iallafall och det var mysigt och bra ^^ Jag smörjde hennes sadel och träns (och strykkappor) som vanligt och jag tvättade spiltan, också som vanligt. Haha, jag gjorde helt enkelt allt jag brukar göra ^^


Jag tränsar Silver, den braiga fotografen är Fanny ^^



Samma fotograf, haha ^^


Jag och Silver, Fanny har fotat ^^


På väg ut till provapå, fortfarande Fanny som är fotograf ^^


-||- ^^


-||-


Samma här också ^^


Finast <3

Kommentarer
Postat av: sandra i stallet

lite suddiga kanske hahahaha :-):-)

2010-05-15 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0