Handikappsridning och "hoppning"

Idag var det som sagt handikappsridning och jag tror att jag, Fanny och Amanda spenderade en timma på att bara gå runt och runt i ridhuset. Jag fick leda Bråka och de andra hästarna som var med var Meja, Amigo och Dajm. De fick bara skritta och de bytte ungar med jämna mellanrum. Det blev lite tråkigt i längen men det förstår ni nog, haha ^^ Vi fick iallafall 50 kronor var för jobbet. Eftersom det var handikapp och jag satt fast i ridhuset hann jag inte pyssla jättemycket med Silver innan de gick ut man jag hann göra det jag ville och skulle ^^




Milton, haha ^^


Silver ^^


Chip, klick-bilder
















Fanny och Amanda, haha ^^

Haha, det blev en himla massa bilder nu, jag hoppas det inte gör nått ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0