Äntligen skötarridning

Det var en bra dag i stallet idag också. När jag kom dit så fixade jag lill Silver, hon var riktigt smutsig! Jag hann borsta henne med alla tre borstar (om ryktstenen gills?) och rett ut hennes man och borstat hennes ansikte och så ^^ Hon var riktigt mysig och go idag, förutom när de skulle få mat och hon fick för sig att bocka och sparka i väggen, haha. Jag anmälde mig till skötarridningen som är den 16 maj också, så nu är det bara att längta :)
Jag hjälpte den som skulle ha Silver att göra iordning henne och sedan så hjälpte jag henne att sitta upp innan jag tittade på lektionen. Sist tvättade jag hennes spilta innan jag åkte hem.


Bild från i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0