1 December - Då allt händer

1 december händer mycket.


- Ett forum som jag var aktiv på för några år sedan (blev medlem för 3½ år sedan och tog väl bort min användare för ett år sedan) tas bort, raderas och kommer aldrig mer finnas igen. Lite sorgligt är det ju, var lixom med.. Nästan från start och kommer ihåg vad kul det var då, vad snälla alla var. Tyvärr förrändrades ju sånt när det blev större. Iallafall, jag var nu tvungen att gå in på forumet en sista gång och.. Minnas allt, haha. Baba' THF.


- Jag har varit medlem på en sida i hundra dagar. Och jävlar säger jag bara, hur blev det så? Det känns som att jag blev medlem igår, haha. Egentligen gillar jag inte sidan och någon dag ska jag ta bort min användare, men ändå. 100 dagar är ju mycket tid..


- En ny månad börjar (det visste ni inte va), sista månaden på året. Slutspurten på första terminen i nian. En hel skoltermin har då gått och åh vad skönt att den är över. Men gud vad kort den varit, haha.


- Julkalendern kan börja öppnas. Egentligen kollar jag inte på julkalendern och jag gillar inte chokladen i chokladkalendern men jag är rätt konservativ när det gäller jul, allt ska vara som när jag var liten och när jag var liten hade ju tusen kalendrar, haha. Chokladkalender, paketkalender, tvochradio kalender, bamse kalender, hemma gjort kalender mm. Nu har jag släppt alla förutom tv/radio och choklad iallafall. Det är vuxenpoäng, eller hur? ^^



Sedan kom jag inte på något mer av de där tusen sakerna som har snurrat i mitt huvud, haha. Jag ska inte gå och lägga mig än på ett tag men jag har en hel del att plugga så någon mer uppdatering lär det inte bli. Istället så får vi hoppas att jag drömmer roliga drömmar jag kan berätta om, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0