Advent

De som känner mig vet att jag aldrig kan låta bli att överdriva (jag tänker tillbaka till runstenstiden när vi skulle rita våra drömträd, jag ritade tusen grenar som var tusen meter långa och när vi skulle rita monster, haha säger jag bara) och det är likadant när jag ska göra den årliga pyntningen av adventsljusstake. Jag har en favositljusstake som egentligen är sjukt ful och ojämn i färgen men eftersom jag är uppvuxen med den gillar jag den (även om mamma nog skulle vilja skaffa en ny). Jag har precis "klätt" den och ja, det är helt okej att skratta. Jag gör ungefär som när jag var liten, proppar i så mycket som möjligt.
Tillåt mig att visa resultatet och jag lovar, det är okej att skratta ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0