Choklad och film

Det finns en massa olika marabou chokladkakor att jag inte ens vet namnet på alla men jag har tre stora favoriter, även fast jag älskar all choklad. Först och främst, den vanliga mjölkchokladen. Aldrig fel, eller hur? Sedan har vi apelseinkrokant som jag bara älskade när jag var liten. Nu var det ett par år sedan jag åt den men jag bara vet att den fortfarande är lika god.
Sist har vi min, kanske största, favorit. Digestive. Den är verkligen supergod, varför vet jag inte. Kanske blandningen mellan vanlig mjölkchoklad och kex?


Bild från google

Men iallafall, vad är då bättre än en kväll med en chokladkaka att dela med familjen och något bra att se på tv? Något som skulle göra kvällen lite bättre är om det var fredag, men då skulle vi ju inte ha den där chokladkakan.. Hmm.. Det jag vill säga är att jag har en himla bra kväll nu men jag bara längtar efter att få gå och lägga mig! Läsa tills klockan är alldeles för sent och sedan ligga och drömma tills imorgon, åh vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0