En ungefär som vanligt dag

Åh, jag är på totalt inte-blogg-humör så det blir bara lite snabbt om dagen.
Jag skötte om Silver direkt på morgonen idag och hann pyssla länge för hon gick inte förrän sista ponnylektionen. Jag hjälpte till på provapå men behövde inte direkt leda någon speciell, hjälpte lite olika. Jag hjälpte till med Silver efter prova på och sedan gick jag och Amanda och åt. Det är tävlingar imorgon och vi fick göra nya bokstäver till ridhusen, haha.
Vi smörjde sen och var riktigt sega idag, haha. Som tur var hade Nisse köpt en bullänga till oss som vi tryckte i oss, haha. Vi lämnade lite kvar som vi gav bort, haha.
Veterinären var ute på blåkulla idag. Aqua och Leon hade fått Kolik igår/inatt och Cilvia fick feber under dagen, vet dock inte hur det gick för dem.
Skötte om Silver lite mer och sedan åkte jag hem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0