Farsta Centrum - Böcker från Bokia och Apoteket

Det blev farsta centrum istället för vanliga centrum, Fanny skulle möta en kompis där så när mamma skjutsade dit henne följde jag med. Planen var bara att gå in på apoteket och köpa en bok. Haha, det där lät nog lite kul, apoteket är ju inte direkt kända för sitt boksortiment. Boken jag var på jakt efter var helt enkelt en bok med hälsoråd för hästar. I den finns det lite av det mesta och jag kände att jag ville läsa på lite mer.
Iallafall, den boken ligger nu här hemma, tillsammans med fyra andra nyinköpta böcker. Gick förbi bokia och kunde inte låta bli att gå in. Jag hittade först en bok jag ville ha (jag har väntat med att läsa den i ett och etthalvt år nu för att jag vill ha den i pocket och nu när den stod där var jag tvungen att köpa den), sedan en till och sedan hittade jag skylten om "tag fyra, betala för tre" och letade upp några fler böcker. Nu ska jag (när jag pluggat klart...) sätta mig och läsa och ha det bra ^^


En av böckerna jag köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0