Gymnasiemässan

Nu är jag ätnligen hemma efter två vändor på gymnasiemässan, snacka om att jag är trött i fötterna! Först var jag där med skolan och då var det ltie för mycket folk. Fullt överallt och ja, haha. Jag gick inte direkt och pratade med "mina" gymnasium utan gick mest med sanna och kollade efter skolor till henne. Det blev inte så mycket så heller utan vi gick mest runt och lärde oss var allt var, haha. Iallafall, blev påprackad en himla massa papper om restaurangutbildningar, biolog (försökte få mig att vilja med resa till spanien, haha) och massa andra saker, dock inget intressant.
Sedan åkte jag dit med mamma efter skolan och då gick vi först och främst till Berga och frågade. Ingenting har förändrats utan det är mitt förstaval, haha. Djurgymnasiet däremot vill jag inte gå på och inte real heller, några fler hästskolor vet jag inte direkt. Vi får hoppas att jag kommer in på berga ^^


Enda bilden från globen jag hittade.. Suddig som fan, jag vet. Hahah ^^

Nu ska jag iväg till globen om en liten stund. Jag ska dit med min syster, som vanligt, och jag tror inte att jag kommer blogga när jag kommer hem. Det slutar sent och jag ska upp tidigt för att ta mig till stallet imorgon. Jaja, vi får se hur det blir. Jag hoppas ni får en bra kväll iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0