Jag gillar inte onsdagar

Vi hade ingen mentorsträff idag men det hade de flesta glömt, haha. Jag visste det men kom vanlig tid ändå, som vanligt då. På svenskan som vi hade sen så jobbade vi med mer ordkunskap och jag är trött på våra ordböcker nu, slå upp tusen ord är inte kul. Sedan hade vi musik och vi jobbade vadare med våra rapper. Vi ökade takten på våran så nu är den väl okej, men ja.. Texten (och musiken) är som den är, hehe ^^
Efter lunch hade vi syslöjd men.. Sydde inget. Vi skrev om lite olika konstnärer och nästa vecka ska vi bordera, vi får se hur det blir.

Nu ska jag till stallet om en stund. Jag borde få rida Silver men sån tur kommer jag aldrig ha, blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0