Lika tråkigt inlägg här med men Silver är iallafall söt

Kom till stallet straxt efter fyra och snackade lite med Fanny. Fotade även henne och chip en massa, har dock inte orkar ladda in bilderna än. De flesta blev rätt suddiga också, haha ^^
Skötte om Silver när hon kom in från lektion och gjorde henne så fin jag kunde på den knappa tiden jag hade. Hann iallafall borsta henne ordentligt (vilket behövdes), reda ut hennes man och svans (som också behövdes) och lite andra småsaker. Sedann fick jag hjälpa den som skulle rida, eller rättaresagt, ryttarens pappa som inte riktigt kunde allt, hehe.
Tvättade hos henne (som vanligt) och gjorde lite andra saker innan jag åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0