Någon sorts godnatt-inlägg

Jag tänkte gå och lägga mig om en stund. Dock måste jag vänta på att mitt hår ska torka lite innan jag gör det, jag kan inte gå och lägga mig precis efter att jag duschat! Som jag planerar nu kanske jag ligger is ängen om en kvart men det kan lika gärna bli en timma, haha. Tur då att klockan inte är mycket, bara straxt innan tio. Jag ska upp tidigt (vi får se hur tidigt det blir, hehehe) för att ta itu med sakerna på min attgöra-lista. PLugga matte står högst upp, det är ett tal i boken jag är fast besluten om att läsa!
Men ni andra, ni som inte behöver oroa er över ett jäkla mattetal, får ha det bra, jag hoppas att ni får en riktigt himla bra kväll ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0