Nu åker jag till Karlshem!

Jag vet att jag inte berättat det för er men nu ska jag åka iväg till Karlshem för att vara med på deras ridläger! Det är bara ett kort (men intensivt) läger, idag är det torsdag och jag kommer hem på söndag kväll. Det är inga uteritter eller något sånt, bara hopp och dressyrträning. Hittills har jag bara gått på dressyrläger på Karlshem så det blir intressant med hoppning också ^^

Det här blir min fjärde gång på Karlshem. Sommaren 09, höstlovet 09, dressyrhelgen i September 10 och nu höstlover igen, november 10. De hästarna jag har fått chansen att testa under de tre tillfällen som varit är Elvira, Bronco, Vagebond, Dick, GP, Gibbe och Poppy. Poppy är min favorit av dem. Hon är faktiskt den finaste hästen jag någonsin ridit, bortsätt från Silver. Dock är hon inte på Karlshem nu utan uthyrd, men det är svårt att vara ledsen när jag vet att det är någon jättebra som hyr henne ^^



Jag kommer hem på söndagskväll, som sagt, och då ska ni få höra hur jag haft det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0