Och så var det skoldag igen

Jag hann inte blogga innan jag åkte till stallet men såhär såg min skoldag ut:
Började straxt efter åtta med mentorsträff. Minns inte riktigt vad vi gjorde förutom att skriva en lista på filmförslag till våran mentorsdag nästa vecka.
Vi hade svenska sedan och jag.. Jag läste bara, haha. Nästa vecka ska vi avsluta det vi håller på med (som jag är klar med) och då får vi se om det blir nått kul.
På musiken var det dags att sprla in våra rapper! Vi satte på datorn, satte i hörlurarna och.. Något var ändrat! Det var inte samma musik som vi sparade förra veckan, haha. Men vi fick köra ändå och tränade ett par (jättemånga) gånger tills allt satt och sedan spelade vi in det då. I ett ljudisolerat, tyst rum med bara vår musik och vi hade mickar så det var ju lite.. Hemskt? Haha.
Vi hade slöjd efter lunch och jag sydde ltie med lappteknik. Inte kul men det är ett av de momenten vi ska hinna göra, vi har bara tre lektioner på oss för minst tre tekniker!


Lalala, lådan jag gjorde i slöjden. Skratta inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0