Oj vad liten (och blond) man har varit då

Tidigare idag hittade jag en video med mig och min kompis från sexan. Vi sitter framför datorn hemma hos henne och.. Det går inte att förklara, haha. Mitt i videon skriker hon till (råkar klicka upp nått läskigt på datorn) så jag var tvungen att skicka den till henne så att hon skulle få se den (jag skulle gärna lägga upp den så ni kan se också men då är jag nog lite död, he-he). Efter det började vi gå igenom våra bild och videolager så nu har jag amssa urgamla bilder på mig/oss, haha. Så himla kul ^^


Fyran (jag ser skitliten ut, jag vet. Men man kanske var det i fyran?)


fyran-femman


klassresa i femman


sexan, haha :)

EDIT: Kolla Amanda, jag är inte rödhårig på en enda bild!

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaah, vad liten :D

men jaja, jag var väl färgblind när jag var liten då xd

2010-11-30 @ 19:01:43
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0