Skoldag.

Skoldagen var.. Som en skoldag? Haha. Först hade vi no och vi började med atomfysik, jippie. Vi skulle lära oss lite begräpp och så, ännu mer jippie. Dessutom är lektionen i två timmar, trippeljippie.
Efter lunch var det dags för spanska. Prov skulle det vara men var det det, nej. Ändrat, igen. Dessutom har hon ändrat provet också, har pluggat i onödan och måste börja om, skitkul. Gjorde ingen nödvändigt på lektionen, har inte gjort något nödvändigt på någon spanskalektion hittills, nödväntigt.
Matteprov sedan, bara adelen. Procent och massa skit. Var väl rätt enkelt men det var somsagt bara a-prov, det svåra provet kommer nästnästa vecka.
Lämnade äntligen in so'n och fick genast nästa uppgift. Muntlig redovisning för helklass om humanism. Dessutom har jag bara en vecka på mig. Åh vad jag älskar skolan.

Ingen bild för att jag inte orkar ladda över från mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0