Skoldag

Lalala, jag böjade någon gång jag inte minns med mentorsträff där vi inte gjorde något värt att nämna. Vi fick iallafall reda på att so'n var inställd på eftermiddagen så vi slutade efter matten. Halva klassen har en flera timmar lång håltimme innan matten och ville du slippa matten också, så då fick alal göra det. Istället var det frivillig matte för de som ville.
Vi hade no och pratade om lite olika (roliga..) saker och fick jobba med några (lika roliga) frågor. Vi slutade lite tidigare, som vi alltid gör med den läraren, så det var ju skönt.
Efter lunch var det spanska och jag skrev en liten historia, haha. Skulle få med alla tre tidsformerna, dåtid, framtid och nutid, det är svårare än det låter att få det att låta normalt.
Sedan var det den frivilliga matten då, som jag valde att gå på. Och gissa vad? Jag var ensam. Helt ensam alltså, bara jag och läraren. Alla andra hade gått hem, haha. Jobbade på en timma iallafall så jag är klar med kapitlet, sen gick jag hem ^^


*bara för att jag har bråttom-bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0