Sötaste och finaste som alltid

Jag hann pyssla om Silver mycket innan ryttaren kom och tur var dte för hon var insmord i lera! Tydligen hade hästarna haft det kul i hagen idag och galopperat runt, rullat sig och ja.. Haft kul. Alla förutom Frank då som är mobbad. Tydligen hade Dillon jagat honom jättemycket i hagen idag så när han kom in var han jättesvettig och stressad, stackars lilla Frank. Jag hoppas de låter honom gå med några andra istället!
Iallafall, Silver var supersöt och supersnäll idag och stod ut med allt mitt borstande och fixande. Vi hann ha det mys-mys också och ja, allt är bra ^^
Jag kollade på en lektionen där fina tjejen gick nmed också och min kamera var på bra humör så det blri inte ett bildlöst inlägg, haha ^^


Suddig, ja ^^
Söt, ja ^^

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah, alla hästarna (barnen) hade kul i hagen, förutom Frank för han var mobbad xd

2010-11-01 @ 19:35:05
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0