Sötaste Silver och lite människoregn

Det var underbart att få träffa lilla Silver igen, jag hade ju inte träffat henne sen i onsdags. Lillflickan började iallafall smågnägga när jag kom in till henne, lilla söta underbaring.
Jag skötte om henne och gjorde henne fin, dock kunde jag inte ta bort fläckarna då jag inte hade mina egna borstar med mig (har inte hunnit packa om sen ridlägret) och alltså ingen ryktsten. På onsdag ska de iallafall bort! ^^ Jag kollade på en lektion där hon gick med och det regnade ryttare, haha. Tre stycken åkte av, varav två samtidigt, så det blev lite kaos. Ryttarna tog det iallafall med skratt så det var ingen fara.
Efter lektionen tvättade jag åt Silver och pysslade lite med henne ^^

Filmen på avramling, haha. Tror det var Fanny som filmade ^^ Och om någon tycker jag är elak som.. Visar den så nä, Ryttaren/na vet att den rä ute på yt, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0