Stalldag.

Åkte till stallet direkt efter skolan. Borstade benskydd och tvättade spilta, lagom kallt för händerna. Hade glömt mössan hemma och Amanda trodde jag hade löshår, haha. Kollade på en lektion när de hoppade, Silver var lika glad som alltid men jag tror inte att ryttaren var lika glad när hon drog iväg åt helt fel håll hela tiden. Amanda hade köpt choklad och jag tiggde till mig ett par bitar innan jag konstaterade att mörk choklad inte är kul. Vi anmälde henne till julhoppningen också, Nobbe 70cm. Kulkul, ska självklart vara där och stirra ut henne, mahaha.
Skötte om Silver någon timma senare när hon kom in efter tre lektioner på rad och upptäckte att hon tappat en sko. Igen. Den lilla tjejen tappar alltid skor, typ fjärde gången den här terminen. Fanns ju ingen personal att prata med så jag skrev en lapp, får hoppas på att de ser den.
Iallafall, pysslade med min lilla tjej och vi hade det mysigt och bäst, som alltid.
Fina lilla tjej.



EDIT: Ame är inte skitglad på mig när jag kallade nobbepobbe för gurka men mahahah, något måste han ju heta (H) Snodde hennes mobil lite utan att hon märkte nått och då kan man ju inte låta bli att göra nått kul, heheh. Jajaja, att vara gurka behöver inte vara något negativt, man är lite lagom... Stel, lång, oböjbar och.. Vattnig, mohahaha (H)

Kommentarer
Postat av: amanda

Nejj, du ska inte stirra ut mig, du ska vara filmare, och nobile är inte stel och allt dedär, han är smidig som en kamel :D(Y)

2010-11-29 @ 21:25:17
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0