Tiden gillar mig inte

Jag har sjukt bråttom nu, därför blir det här inlägget som det blir, haha.
Dagen har varit lite kul, eller inte, haha. Jag vet faktiskt inte. Satt och läste hela morgonen tills boken tog slut lagom tills vi började och jag försökte jobba på på engelskan, dock gick det inte så bra. De jag sitter brevid nu gillar ltie för mycket att prata och det gör jag med så det blev ju som det blev, hehe.
Vi hade no efter lunch ovh vi fick gå 1½ timma för tidigt (hur kan jag då ha så bråttom?!). Dock stannade jag kvar i skolan i en halvtimma och "lekte" när jag inte orkade gå hem och påv ägen hem var jag tvungen att hoppa i lite snöhögar och nu är klockan skitmycket, haha. Måste ut med Daisy och byta om, ska till stallet om en halvtimma.. xD

BILD KOMMER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0