Tisdag med snö

Den där snöstormen de utlovet känns inte så avlägsen längre, haha. Det snöar för fullt ute och blåser gör det också, alltså var det inte kul att gå hem från skolan. Jag behöver iallafall itne lämna huset något mer idag, därimot borde jag plugga en massa, hmm..
Iallafall, skoldagen. Gjorde lite tal på matten tills jag var klar och dåg jorde jag väl inget. På svenskan fick jag bara läsa för jag var klar med häfterna vi skulle göra, så skönt. Dessutom börjar min bok bli bra ^^
På engelskan gjorde jag inte heller mycket. Jag jobbar ju om Nauru och jag har inte så mycket fakta om dem som jag skulle behöva men jag hoppas jag klara mig ändå. Nästa vecka är det muntlig redovisning och veckan efter det prov, jag har lite att göra!
Men innan jag sätter igång med pluggandet så ska jag slappa en stund ^^


Nej jag har absolut inte brist på bilder, hur kan ni tro det? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0