Torsdag i stallet

Jag hann sköta om finaste när jag kom och bli klar innan ryttaren kom. Hon var genomgo idag och underbart snäll, fast det är hon ju alltid, lilla fina flickan.
Madde red Conquest och det gick bra för henne och de verkar fungera bra ihop, hoppas hon får honom nästa vecka också. Daim fick något ryck i galoppen och började bocka men Amanda, som bara är sex år och jätteliten, satt som klistrad i sadeln, haha. Dock hade den som red Bandit inte samma tur när han stack iväg utan åkte i backen, tredje eller fjärde gången irad på Bandit nu hon åker av, stackars tjej. Hon har iallafall hoppat upp på direkten varje gång, det är tufft.
Linnea skulle ha Skrållan men hon kom aldrig så jag fick åka hem lite tidigare än vanligt, men självklart inte utan att tvätta rent inne hos Silver och ge henne en fet kram. Usch, jag saknar henne redan. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0