Ut i fina vädret

Jag känner mig rätt nöjd nu, bara en sida kvar i matteboken (om man räknar bort talen jag inte kunde..) och det tror jag jag ska hinna klart med imorgon. Dock tror jag att det var något fel på den som gjorde just det här kapitlet, många av talen är väldigt konstiga och.. Felaktiga, de går inte att räkna ut. Men så får det väl vara, och får hoppas att det är någon annan som gjort provet vi ska göra, haha ^^



Men det var inte vad jag skulle säga, jag kom helt från ämnet. Utan nu åker jag till stallet för att sköta om finaste tjejen. Jag hoppas att jag hinner pyssla med henne länge innan ryttaren kommer, då slipper jag stanna tills åtta och hinner plugga mer när jag kommer hem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0