Låt bilderna tala

Åhhh vad jag inte orkar blogga, haha. Jag tror jag ska låta bilderna tala för sig och inte skriva så mycket. Fixade med Silver, myste och hade det bra. Fixade hennes utrustning också och ja, hon är bäst, som vanligt. Allt det som en vanlig lördag. Linnea var inte där för hon har brytit armen. Amanda kom inte, hon var sjuk. Fanny kom klockan tre så fram tills dess var det bara sandra och jag. Lalala, har inte mer att säga. Tog förvärl av världens finaste bponny och en stor häst jag aldrig fick ta min revasch på, hade lite fotostund och åt godis, mahaha.








Jaspis och Mistel hade haft lite väl kul, hahaha

EDIT: Min kamera (jävel) dog så jag kan inte ladda in fler bilder i datorn, he-he. Därför får ni bara dessa, tyvärr.. xD

Kommentarer
Postat av: sandra

aa eller hur kul har mistel och jaspis haft....

2010-11-20 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0