Otur, dålig film och 700varv med Sanna och Frida

Idag har jag en riktigt otursdag! Jag har blivit trampad av hur många som helst (alla har sko, inte jag) och folk har gått in i mig. Jag har fått en armbåge i ögat av sanna och när jag skulle springa längs en vägg sparkade jag i tån att den gör jätteont. Haha. Jag har typ ont överallt och dessutom har jag bitit av alla mina naglar förkorta, jippie.

Skoldagen började med att vi såg på film hela förmiddagen och åt chips/popcorn och hade det bra, pengarna allt köpts för kom från skolan. Filmen hette "Stockholm Boogie" och den var totalt urusel.. Hade ingen direkt handling och det som skulle vara kul gick ut på att förudmjuka människor. Inte en film i min smak, tyvärr.
Efter lunch började vi med att julpynta och jag gjorde sånna här.. vet inte vad det heter men det gick ut på att klippa ut snögubbar/tomtar/mm så att det blev fint men.. Naää.. det är inte riktigt min sak så jag roade mig med att sätta upp Sannas på fönstret, mohahah.



På rasten gick jag omkring i skolan (700varv) och lyssnade på musik med sanna, något vi alltid gjorde när vi var små (eller okej, när vi gick i sexan) och tokiga i Tokio Hotel. Jösses, det känns både som att det var jättelänge sedan och som att det var igår, haha. Vi hade alltid så hilma kul på den tiden ^^
Även fast vi inte hade någon musik som båda gillade (vi fick nöja oss med Arashi, mahahah) så blev det rätt mycket skratt. Okej, det är en underdrift. Vi skrattade väl i varannat steg. Något vi två är bra på är att krocka/slå i huvuderna och när vi idag körde bara-nudda-mörka-plattor-leken så lyckades vi hoppa till samma ruta exakt samtidigt, snacka om att det blev en krock, hahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0