Världens finaste och tema teori

Tema teorin höll på rätt länge så jag kom inte hem förrän vid nio. Dock var den både lärorik och intressant, men lite långtråkig. De hade med fyra hästar. Chivas och Petter från ridskolan, Ida's 1½åring och sedan hon som.. Pratade och berättades häst, en riktigt snygging. De handlade om exteriörer (jag vet inte hur det stavas, hehe) och de pratade om olika.. Delar på hästens kropp, form och.. Ja, allt sådant ^^


En annan snygg häst, haha ^^

Jag kom även till stallet tidigt idag då pappa var hemma när jag kom hem från skolan. Pysslade med världens bästa tjej och gjorde henne finfin. Hon var supergo idag (fast det är hon alltid) och verkligen genomsnäll och gosig, vi hade det jättebra, haha. Hon var sådär lagom snygg i lerinpackning men hon hade stort tålamod och ja.. Hon stod ut med mig, haha. Dock var hon inte riktigt lika snäll mot den som skulle rida utan höll på att.. Bitas en massa, hehe.
Tvättade spiltan och fixade med lite saker sedan, hjälpte Madde som red Conquest, kollade på lektionen och.. Ja, inte så mycket mer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0