Varning för tråkigt inlägg om en lika tråkig skoldag

Våran första lektion idag var no och vi fick inte tillbaka vårat prov, tråkigt. Istället började vi med det vi ska göra nu, fast det är två olika saker. Atomfysik och.. kosmologi tror (hoppas) jag det heter. Innan jul ska vi ha ett till prov och en fetinlämning, roligt.
Efter lunch var det spanska, lite tråkigt och rörigt som alltid. Vi skulle jobba med några frågor på ett häfte som tog typ fem min och sedan skrev jag en liten text.. Men det blev en massa filosoferande, hehe. Matte direkt sen och vi fick tillbaka proven. Jag hade ju alla rätt (på både a och b delen) så jag behövde ju inte direkt kolla igenom det. Började på nästa kapitel, procent, och kul är det inte, haha. So var sista lektionen och vi skulle jobba med våra uppsatser som ska vara klara om en/två veckor, jag har knappt börjat, hehe..

*här hade det varit en bild om jag orkat ladda över några från mobilen men det gjorde jag inte*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0