Äntligen hemma ^^

Vi hade matte på morgonen men jag hann inte få svar på någon av mina frågor, antingen visste inte Catrin eller så var hon upptagen. Vi hade iallafall Svenska sen och vi skrev ett nationellt läsförståelseprov. Vi skrev det som om vi skrev ett riktigt och det gick inte bra för mig, haha.
Efter lunch hade vi engelska och fortsatte se på Forrest Gump och sedan hade vi idrott. Vi lekte lekar i klassrummet istället, haha. Ganska kul måste jag säga att jag hade, även om det kändes som att man skulle göra bort sig.
Vi hade svenska (igen) som sista ämne och vi satt bara och läste i en halvtimma innan vi slutade.
Jag gick på mattestödet som jag sa att jag skulle för att få svar på mina frågor, problemet var bara att den läraren inte kunde ge mig några svar då han inte kunde ett enda av dem tal jag fastnat på. Jag fick ta mina böcker och gå och knacka på hos Björn (Matte/no-lärare) som jag inte ens har som lärare. Han hade inget emot att hjälpa mig och även fast skolan stänger fem kom jag inte där ifrån förrens halv sex då jag äntligen hade fått svar på mina frågor. Om jag bara hade fått gå till Björn på direkten skulle jag varit klar för länge sedan, haha. Han var iallafall bra på att förklara och jag tror jag fattar nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0