Barbacka

Idag var både Fanny och Cajsalisa i stallet så jag var inte ensam, haha ^^ Skötte om Silver såfort jag kom dit, hon skulle inte gå i första gruppen så jag hann pyssla med sötisen. Hon var riktigt go och underbar idag också, som hon alltid är. Har inte så mycket mer att berätta om det.
Madde red Skrållan och de red barbacka. De gjorde en massa övningar som hon tyvärr inte kunde göra på Skrållan (för att hon börjar bocka och sparka då) men jag tycker ändå att hon var duktig. Hon var jätterädd men travade ändå och så. Jag behövde bara springa brevid.
När vi tagit in Skrållan och borstat av henne tvättade jag hos Silver (och lite hos Skrållan också, usch vad smutsigt det var!) innan det var dags att åka hem.


Skrållan, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0