Bloggning med förhinder

Det är nog inte meningen att jag ska blogga idag, men jag gör det endå, haha. Kom hem sent från stallet och precis när jag skulle blogga så gick strömmen i hela mitt område, det är svart överallt och ingenting med el fungerar. Kollar man ut ser man inte ett skit heller, haha. Har nyss varit på toa med ficklampa och ska snart försöka hitta ner i duschen, haha ^^ Nu sitter jag framför pappas bärbara, haha.

Skolan hoppar vi över för det hände inget speciellt och vi hoppar till stallet. Silver skulle bara gått två lektioner men gick tre, det var därför jag kom hem sent. Tvättade hos henne meddans hon var på lektion och när hon äntligen kom in var klockan rätt så sent så det var väldigt lugnt i och vi hade en riktig mysstund ^^ Hon var verkligen supergo idag, när jag satt och borstade hennes ben så la hon huvudet i min famn och buttade på mig och hon ville ha närkontakt hela tiden, så himla mysigt.
Det var lika svårt som alltid att skiljas från henne, usch. Jag hoppas att hon får en bra dag/natt och allt och.. Jag hoppas hon fattar att hon är mitt allt, den söta lilla tjejen.


Älskade flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0