Börjat packa

Jag har nog inte sagt det till er, men i helgen ska jag på dressyrläger på Karlshem! Förra året var jag ju där på dressyrläger på höstlovet men nu var det inte säkert att de skulle ha det så det får bli en helt vanligt helg istället. Det börjar på fredag och slutar på måndag, kort och intensivt med bara dressyr. Det ska bli jättekul och Johanna ska också dit, då blir det ju ännu roligare. Jag missar stallet på lördag pga detta (och usch vilket dåligt samvete jag har för Silver) men får försöka överleva det. Idag började jag iallafall packa då jag kommer ha svårt att hinna göra det innan det är dags att åka ^^


Det jag kunnat ta fram hittills, lite kläder
och småsaker (och Katten ville vara med också) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0