Brev och ekosystem

Imorse fungerade inte internetet här hemma, lite så där lagom störande, haha. Nu fungerar det iallafall och jag kan berätta att min skoldag har varit lite.. Jag vet inte, rätt glad är jag iallafall ^^
Vi hade engelska som första lektion och vi hade typ uppsattsskivning. Vi skulle skriva ett brev till en person och låtsas att vi var en annan person och vi fick inte fråga någon om hjälp eller så, kändes lite som ett prov. Iallafall, mitt brev gick rakt åt skogen då jag inte visste vad jag skulle skriva, men jaja, så får det väl vara, haha.
Efter lunch hade vi no och jag gillar verkligen våran lärare! Efter att vi fått byta lärare sjutton gånger under åttan så har vi nu äntligen fått en bra. Vi fick rita ekosystem idag och sluta när vi var klara, som vanligt ^^


Mitt snygga ekosystem. jag vet att jag ritar som en gud ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0