Engelska och no

Imorse, när jag satt och jobbade matte för fullt innan första lektionen, upptäckte jag att det är 16 sidor vi ska hinna göra på fyra lektioner, helt sjukt. Jag kommer verkligen få gå på mattestöd för att hinna klart.
Iallafall, vi hade först engelska och vi hade prov. Vi skulle skriva en filmrecension och fick använda oss av ordböcker men inte prata med varandra eller så. Gick inte bra för mig direkt, hehe. Engelska är inte min grej. Fick också höra resultatet på matteprovet i måndags. Förvånandsvärt nog ett mvg, totalt 38/40 poäng. Jag behöver väl inte säga att jag är glad och nöjd?
Frivillig no efter lunchen. Jag valde att stanna kvar och jobba och hann skriva en hel del på uppgiften. Ska skriva rent det imorgon på datorn och maila det till läraren så får vi se vad hon säger.
Nu ska jag snart till stallet och har en himla massa bråttom så.. Ha det bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0