Fredag

Igår bytte jag väckarklockssignal för att den jag har haft är så himla snäll så jag bara har stängt av den och somna om. Jag tog en som inte var lika snäll men det fungerade inte, haha. Jag stängde av och somnade om, som vanligt. Jaja, jag får väl byta igen, eller höja ljudet från diskret till normalt ^^

Idag är det fredag (fy vad skönt) och jag har en lektion. Den slutar 11.15 men jag kommer inte hem förrens efter ett för vi ska ha en himla mentorsträff på en kvart mellan 12.45-13.00. Så himla onödigt asså. Det skulle vara så skönt att få sluta redan kvart över elva och det tycker jag att vi förtjänar, vi som får gå till fem på tisdagar.
Tyvärr är det inte jag som bestämmer så nu är det så, och ni får ha en bra fredag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0