Inte världens roligaste dag

Har inte haft den bästa dagen idag direkt, haha. Vi hade mentorsträff direkt på morgonen och försökte komma på vart vi ska åka på klassresa. Vi är ganska mycket panka i klasskassan så vi får se vart vi kommer.
På svenskan fick vi läsa ett häfte (min skola bara älskar häften) och sedan svarade vi på lite frågor innan vi slutade. Sedan var det musik och det känns som att jag ritat tusen olika tidslinjer. De två-tre första kanske man orkade lyssna på, men sedan blev man lite trött. Vi fick också reda på att vårat.. Sjunga helt själva-tema börjar om två veckor, usch usch.
Vi hade slöjd efter lunch och efter två timmar på lektionen fick jag äntligen material (en planka) så att jag kunde sätta igång. Vi var dessutom bara halvklass och ändå tog det så lång tid innan jag fick någon hjälp, eller ja, en planka. Då återstod bara en halvtimma på lektionen och efter en kvart skulle vi börja städa så jag hann bara såga ut två bitar, verkligen nödvändig lektion.


Har lika mycket bilder som vanligt ^^

Idag är det iallafall ridning, markarbete. Jag har ingen aning om vem jag får, antingen Ivan igen och får jag inte det så blir det Amigo eller fjording. Jag bloggar när jag kommer hem igen, fast det blir väl rätt sent ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0