Kort dag

Nu är jag hemma från en kort skoldag. De strök mentorsträffen så jag börjar 9.45 och slutade 11.15. Riktigt, riktigt skönt. Speciellt eftersom jag dragit på mig en äcklig förkylning. Jag har inte kunnat prata på hela dagen, som mest viska och annars använda mig av penna och papper. Jag skulle ha stannat hemma om det inte var för att dagen var så kort. Det blir inte bättre av att det typ är 15+ inne i min skola, verkligen svinkallt. Man går runt och fryser halvt igen hela dagarna. Ute är det också kallt. Tio plus och jättemycket blåst. När jag gick hem från skolan hade jag motvind hela vägen plus att det regnade. Så nu ska jag värma upp mig med lite pastasoppa ^^


Haha, enda pastasoppiga bilden jag har ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0