Kort skoldag och fortfarande mycket att göra

Jag satt och jobbade matte och spanska på morgonen men jag kan inte säga att jag fattade så mycket, var så himla trött. Vi hade iallafall so som första lektion och då skrev jag lite mer om mitt parti, men snart måste jag börja med mitt partiprogram om jag ska hinna. Dagens andra och sista lektion var spanska och vi fick träna på våra dialoger och för ett prov vi har nästa vecka. Vi fick sluta lite tidigare också, skönt! ^^



Om lite mindre än två timmar är det dags att åka och jag har en lång lista på saker som måste göras innan dess. Jag måste hinna packa (hehe, lite sent att börja först nu men jag har inte hunnit), plugga(!) och äta middag.. Jag hoppas jag hinner iallafall. Ska också dra kopior på allt i skolväg så att jag (tyvärr) kan plugga meddans jag är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0