Läsa, läsa, läsa

Jag är egentligen för trött för att blogga men jag gör det iallafall.
Har pluggat nu på kvällen men är lite för trött för det också. Kom en bit också, så jag ska nog hinna. Eller ja, vi får se.
Tänker sitta och läsa en stund nu, jag hinner aldrig läsa längre och därför längtar jag tills höstlovet när man äntligen har tid. Iallafall, tog med mig en bok till helglägret (bästa boken också) för att johanna skulle få läsa den och nu läser jag den igen. Typ tjugonde gånger eller något, funderar på att läsa den på engelska också såfort jag får pengar.



Har ett stor sug efter att köpa böcker igen, även fast jag inte hinner läsa. Det slutar nog med en hög med böcker och en tom plånbok, men jaja. Någonting ska jag väl ha pengarna till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0