Låt det aldrig mer bli tisdag

Usch, jag har inte haft en kul dag idag och jag ska försöka gå igenom den lite snabbt så ni slipper läsa. Matte först, gick väl sådär. Prov på måndag, kommer inte gå bra. Efter det svenska, lyssnade på häfte (någon som pratade på band) med några som pratade jättejobbigt, svarade på lite jobbiga tänkarfrågor. Efter lunch engelska, såg på film. Forrest gump (eller vad det heter) är vårat tema, vi ska se filmen, diskutera och ja, vet inte riktigt. Har sett lite av filmen förut, på min sista hajk jag var på innan jag slutade på scouterna i femman. Vi såg bara en liten stund idag.
Efter det var det idrott, teori. Vi läste ett häfte i grupper och fick skriva ner lite punkter om betyg. Massa roliga saker, haha.
Sen kom svenskan och vi läste bara och jag fortsatte på min bok "Ett snyggt lik". Efter det var det spanska, dagens sista lektion. Vi såg på en film som vi missade slutet på och inte kommer få se klart på, jippie. Tycker filmen var rätt så intressant och.. Kan inte riktigt förklara. Ena huvudpersonen var så.. Snäll och filmen var lixom.. Fin?
Iallafall, skoldagen var inte kul eftersom vi hade lektioner från 8.15-17.00 med bara korta raster mellan lektionerna. Har haft ont i huvudet och i magen sedan engelskan (efter lunch) och blev dessutom hungrig. Fattar inte hur vi ska orka med de här tisdagarna när skolan drar igång på allvar med prov och läxor för fullt. Jag längtar inte.


Verkligen underbar bild, hahah ^^


Sakerna till svenska lektionen... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0