Musik och trä

Dagen idag har känts rätt kort, skönt! Först hade vi iallafall mentorsträff och vi bestämde vad vi ska göra på spexfotot på onsdag nästa vecka. Det är bara tjejer som tänker vara med och det är alla tjejer förutom jag (typ femton stycken och sedan Catrin) så det blir ett riktigt tjejfoto.
Vi hade svenska efter det och vi skulle skriva en krönika, min gick verkligen åt skogen, haha. Jaja, jag har inte lämnat in den än så jag kanske hinner fixa den lite iallafall.
Vi hade musik sen och vi skulle börja med någon som heter cubase-rap (eller nått sånt). Vi blev indelade i grupper om två eller tre och jag hamnade med en tjej. Vi hann skriva klart våran text men vi måste fixa den lite, haha.
Efter lunch hade vi träslöjd och jag fortsatte med min (snea)låda. Satte i lite träpluggar (vi får inte ha skruvar) och ska fortsätta med det nästa vecka ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0