Oväntad lördag

Stalldagen blev inte så kort som jag trodde då Fanny dök upp vid halv två och hästarna skulle vara inne över natten. Jag hann alltså pyssla med lillasuperflickan mycket och det var såklart bäst ^^ Smörjde åt henne och tvättade spiltan, även fast jag nu kom på att jag glömde skriva det i boken, haha.
Det var 21 st på provapå idag (alltså två grupper) så jag ledde Servus (som jag och Linnea döpte om till Survus för att han var så sur idag) och sedan fick jag ta in Skrållan och fixa henne. Hon hade fått mat och var då snäll som en ängel, haha.
Nä, har inte så mycket mer att säga nu, förutom att Rekyl har fått ett sår i karleden, antingen mugg, att han bränt sig när han gått över grimskaftet eller en blandning av båda. Han kunde knappt stödja på benet idag så det är väl nästan bäst att han åker till himlen på torsdag, även fast det är tråkigt. Dionne är halt igen också, både hon och Chip är behandlade så det är bara att vänta och se.


Hade bara mobilkamera, haha






Såhär långt är Silvers.. Grimskaft. Det känns en aning långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0