Partier och dialoger

Jag hade sällskap med Fanny hem från skolan idag, haha. Jag gick ganska långt bakom henne men kände igen henne, men jag tvivlade på grund av två saker: Fanny går jättesnabbt och det gjorde inte den här personen och fanny har alltid toffs när jag träffar henne, inte utsläppt hår. Iallafall, när jag kom ikapp hennes så gick vi tillsammans tills vi skulle åt olika håll ^^

Idag hade jag so och spanska. Innan so:n satt jag och jobbade matte i någon timma (timmar?) och jag är klar med röda kursen nu om man bortser från de talen jag inte kan, hehe. Sen hade vi iallafall so och jag skrev mer om mitt parti, vet inte om det går så bra direkt.
Efter lunch var det spanska och vi fick jobba vidare med våra dialoger. Vi skrev om våran lite för att få in mer text och nu är vi nästan klara. Den är väldigt enkel men vi är ju så pass dåliga på spanska att vi behöver det. Har två prov i ämnet om ett par veckor så det gäller att plugga.
Och på tal om att plugga är det det jag ska göra nu. Jag uppdaterar mer när jag är klar, haha ^^


Vi får väl fortsätta med mina solnedgångsbilder sedan 08, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0