Skolan och stallet

Jag har varit hemma från skolan ett tag nu men har varit så trött att jag inte orkar blogga.
Vi hade första svenska, jag läste ut min bok, sedan musik, vi gjorde typ inget och efter lunch slöjd och det går lika åt skogen som alltid, hehe.
Idag är det ju ridning och Lotta skulle vara borta så vi ska ha Lisa om allt stämmer som det ska, hoppashoppashoppas. Kommer dock få rida fjording idag eller annan häst jag inte har lust med, känner det på mig. Silver kommer ju typ aldrig mer gå med i min grupp nu så jag behöver inte ens hoppas. Ska egentligen ha Nobile igen men jag vet att jag inte kommer få det och egentligen gör det väl inte jättemycket, inte nu när han blivit som han blivit. Fast hellre honom en någon annan (förutom Silver såklart) typ, finns inte alls många ponnysar jag vill rida längre.
Iallafall, jag bloggar när jag kommer hem från ridningen, ha det bra sålänge ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0